Tuesday 20 April 2010

The Cult of the Daisy (Chaucer in May)






Whether in Corfu or in England, it's time to get out your Chaucer, and to enjoy his prologue to "The Legend of Good Women". You don't have to wait until the first day of May!

...whan that the month of May
Is comen, and that I here the foules singe,
And that the floures ginnen for to springe,
Farwel my book and my devocioun!

Now have I than swich a condicioun,
That, of alle the floures in the mede,
Than love I most these floures whyte and rede,
Swiche as men callen daysies in our toun.
To hem have I so great affeccioun,
As I seyde erst, whan comen is the May,
That in my bed ther daweth me no day
That I nam up, and walking in the mede
To seen this flour agein the sonne sprede,
Whan hit upryseth erly by the morwe;
That blisful sighte softneth al my sorwe,
So glad am I whan that I have presence
Of hit, to doon al maner reverence,
As she, that is of alle floures flour,
Fulfilled of al vertu and honour,
And ever y-lyke fair, and fresh of hewe;
And I love hit, and ever y-lyke newe,
And ever shal, til that myn herte dye;
Al swete I nat, of this I wol nat lye,
Ther loved no wight hotter in his lyve.

And whan that hit is eve, I renne blyve,
As sone as ever the sonne ginneth weste,
To seen this flour, how it wol go to reste,
For fere of night, so hateth she derknesse!
Hir chere is pleynly sprad in the brightnesse
Of the sonne, for ther hit wol unclose.
Allas! that I ne had English, ryme or prose,
Suffisant this flour to preyse aright!
But helpeth, ye that han conning and might,
Ye lovers, that can make of sentement;
In this cas oghte ye be diligent
To forthren me somwhat in my labour,
Whether ye ben with the leef or with the flour.


Photo of white daisy - Daisy Flower by Anna Cervova

The English Daisy

No comments:

Post a Comment